piątek, 19 listopada 2010

Wersja fizyczna Poznaj Moje Życie / O Jaką Gram Stawkę

Witam, stało się. 
Jestem szczęśliwym posiadaczem limitowanej edycji dwóch ostatnich mixtapeów "O Jaką Gram Stawkę" (2009), oraz "Poznaj Moje Życie" (2010), w nakładzie 100szt. Płyty są sprzedawane w specjalnym Digipacku, na 2cd, nowe, bez folii.


Już dziś możesz dokonać przelewu

30 1140 2004 0000 3102 5299 0906

Pod ten numer konta wpłacajcie kaskę, jeżeli jesteście zainteresowani. 15zł + koszt przesyłki (7zł za priorytet i ew. +1 zł za każdą dodatkową sztukę. Przykład: 2szt = 30 + 7 + 1)
w tytule wpisujcie: Plejer OJGS PMZ, oraz ilość zamówionych płyt. będę je wysyłał raz na 3 - 4 dni.
PS:Wysyłkę zaczynam od poniedziałku. (informacja dla tych co zapłacili wcześniej) 
 
w razie dodatkowych informacji: poznajmojezycie@o2.pl

Pozdrawiam./Plejer

2 komentarze:

  1. zapraszam do przeczytania :)
    http://dobrerapsy.blogspot.com/2010/11/nieznani-plejer-warszawa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Dwie płyty w jednym digipacku kosztują 15 zł? Zostały jeszcze jakieś sztuki?

    OdpowiedzUsuń